Cum cumperi pe meserias.md

Selectați un produs pe site.


Vi se va oferi o listă de modele care îndeplinesc cerințele dvs., indicând prețul. Toate produsele au o descriere și o imagine detaliate. Dacă aveți întrebări cu privire la acest sau acel model, puteți utiliza serviciile serviciului de informare și consultanță al magazinului online meserias.md la telefon 068551616, 0-22-71-88-88 sau puteți scrie un consultant online pe site-ul web


Site-ul poate modifica prețurile și disponibilitatea bunurilor în stoc. Puteți obține cele mai precise informații de la consultanții noștri.


Pentru a face o achiziție în magazinul nostru online, puteți utiliza orice metodă convenabilă pentru dvs.:


1) Prin telefon, sunând asistentul nostru de vânzări la numerele: 068551616, 0-22-71-88-88


2) Plasați o comandă pe site, adăugând produsul în coș.


Programul de consultanță al magazinului online: de luni până vineri - de la 8-00 la 23-00 ore, sâmbătă - de la 9-00 la 21-00, duminică - de la 10-00 la 21-00. Managerii noștri vor consilia cu privire la toate problemele și vor accepta cererea.


Livrare


Livrarea tuturor mărfurilor prezentate în magazinul online meserias.md din Chișinău, precum și în toată Republica Moldova, se efectuează prin serviciul nostru de livrare. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului trece Cumpărătorului din momentul transferului mărfurilor.


Bunurile dvs. pot fi livrate în orice moment convenabil pentru dvs.


Serviciul de curierat al magazinului nostru online funcționează pentru dumneavoastră între 10-00 și 22-00.


Transportul livrării comenzilor este gratuit la Chișinău și în întreaga Republică Moldova. Puteți găsi informații mai detaliate despre livrare în secțiunea Livrarea mărfurilor.


Primirea bunurilor


Bunurile pot fi primite de persoana care a plasat comanda sau de o altă persoană aflată la adresa indicată în comandă și gata să plătească și să accepte bunurile.


La primirea mărfii, este necesar să verificați starea pachetului în prezența angajaților serviciului de livrare. Dacă ambalajul nu este rupt, deschideți-l, inspectați cu atenție aspectul și completitatea mărfii (echipamentul este de obicei indicat în manualul de instrucțiuni, aceste informații pot fi găsite și pe site-ul oficial al producătorului mărfii).


Acțiunile dvs. dacă bunurile livrate nu s-au potrivit:


Dacă mărfurile comandate sunt respinse dintr-un motiv care nu are legătură cu ambalajul și aspectul, dacă ați adus exact mărfurile comandate, aspectul acestuia corespunde descrierii, ambalajul nu este spart, etc. refuzul mărfii nu are loc din vina Vânzătorului, caz în care serviciul de livrare furnizat este plătit.


Modalități de plată:

  • plata în numerar;
  • Tranzacție bancară;
  • carduri bancare (VISA ELECTRON / VISA CLASIC / MAESTRO / MASTERCARD).


În momentul transferului mărfurilor (plata la primirea mărfii), Cumpărătorul primește de la Vânzător următoarele documente pentru mărfuri:

  • Bon fiscal;
  • Card de garanție cu sigiliul Vânzătorului;
  • manual de instructiuni.


Atenție - serviciul de livrare nu realizează conexiuni, instalații, setări ale echipamentelor furnizate.


ATENȚIE Dacă circumstanțe neprevăzute vă împiedică să primiți comanda pe care ați plasat-o în magazinul online meserias.md, trebuie să contactați operatorul magazinului online cât mai devreme, la numărul de telefon 068551616, 0-22-71-88-88 sau prin e-mail info @ meserias .md și sunt de acord cu privire la transferul de timp sau locul de livrare.